U bazi imamo proizvoda: 762 i cijena: 751. Broj stalno raste!
  • ..........

25. Aug 2012.

Kupuj domaće, kupuj za boljitak [Blog]

Vjerovati da će narodu biti drago vidjeti lice bilo kojeg ministra (ili političara) na bilboardima, posebno ako promoviše nešto što taj narod mukom i uz maksimalno sputavanje države proizvodi, ili vjerovati da će izazvati bilo kakvu pozitivnu reakciju imajući u vidu katastrofalnu politčku klimu koja prži jače nego ovogodišnje nemilosrdno ljeto, može samo nedovoljno informisana osoba, osoba nesvjesna stanja u državi, nesposobna ili totalno bezosjećajna osoba. Osoba o kojoj pričamo niti je neinformisana, niti nesvjesna stanja, niti nesposobna. Ostaje ova četvrta ili neka opcija koja je nama promakla ...

Kako je moguće da zaštitno lice kampanje nije neko od naših uspješnih mladih sportista ili uspješnih poduzetnika, glumaca ili pjevača, učenika generacije, muzičara, inovatora? Svaka opština je mogla predložiti (svoje) zaštitno lice za kampanju. Zašto uz (usput rečeno ofucan) slogan “Kupuj domaće, kupuj srcem!” ne stoji neko prijatno lice, osoba omiljenu kod svih, popularna u raji, pa evo i lokalna, osobu koju bismo rado kopirali? Bilo je mnogo boljih načina da se vreća para od 700.000 KM namjenjena za ovu, inače, dobru ideju, potroši. Ali …

Tajming i sve ostalo oko ove kampanje ipak ukazuju na to da se ovdje jako malo radilo o promovisanju kupovine domaćeg ili kupovine srcem. Radi se, nažalost, o predizbornoj promociji, promociji čovjeka i političke ideje iza koje stoji. Čovjeka koji, tako ispada, nema dovoljno znanja i mudrosti da shvati da njegovo 90postono prikazivanje i ukazivanje tokom kampanje neće pomoći ideji za koju je izdvojio, tačnije – za koju smo izdvojili, – 700.000 KM. Štaviše i srozat će je.

Sreća njegova, kao i mnogih drugih političara u BiH, je što će im ovo narod zbog svoje neimaštine prouzrokovane ovakvim i sličnim budžetskoispumpavajućim egzibicijama, ipak, nekako oprostiti, a na kraju i zaboraviti.

(Se.A / Namirnice.ba)

Vaš komentar: