U bazi imamo proizvoda: 762 i cijena: 751. Broj stalno raste!
  • ..........

13. Nov 2012.

Dijeta bez dijete: Smršajte bez gladovanja i odricanja uz pametnu superhranu

Najčešća stvar koju sam čuo bilo je koliko su osobe smršale bez toga da su pokušale smršati. To je dijeta bez dijete, to je tako zahvaljujući hrani koju možete jesti cijeli život - komentariše Dr. Steven Pratt.

Šta je to superhrana?

Dr. Steven Pratt iskoristio je ovaj naziv prvi put 2004. godine u svojoj knjizi “SuperFoods Rx: Fourteen Foods That Will Change Your Life”, a podrazumijeva hranu koja ima tri osobine: mora biti široko dostupna, mora sadržavati nutrijente koji osiguravaju dugovječnosti, te njene zdravstvene dobrobiti moraju biti pozitivno ocjenjene naučnim istraživanjima. Takve namirnice su losos, brokula, špinat, bobičasto voće ili pak zeleni čaj.

“Ova hrana je odabrana jer sadrži velike koncentracije ključnih nutrijenata te su mnoge siromašne kalorijama. Hrana koja sadrži ove nutrijente dokazano pomaže u sprječavanju, i u nekim slučajevima može poništiti, dobro poznate učinke starenja, uključujući krvožilne bolesti, dijabetes tipa 2, hipertenziju i određene vrste raka“, tvrdi dr. Pratt.

Mršavljenje Prattu nije bilo “ni u peti“ kada je počeo raditi na svom popisu superhrane, no kako je putovao diljem svijeta, promovirajući svoju knjigu, ustanovio je kako se ljudi najviše vesele ovom aspektu pomjene prehrane. ”Najčešća stvar koju sam čuo bilo je koliko su osobe smršavjele bez toga da su pokušale smršavjeti. To je dijeta bez dijete, to je hrana koju možete jesti cijeli život“, zaključio je Pratt.

Jaja

Nedavno istraživanje pokazalo je da su pretili ljudi koji su za doručak jeli dva jajeta izgubili 65 posto više težine nego žene koje su ujutro jele pecivo. Proteini u jajima omogućuju nam da se osjećamo sitima duže i zbog njih ćemo manje misliti na “zabranjene“ grickalice i slatkiše. Preporučujemo: Top 7 odličnih i simpatičnih načina i fora za pripremu jaja [Video + Foto + Recepti]

Uza sve to, jaja su dobar izvor kolina koji smanjuje apsorpciju masti u jetri, a također može pomoći u sprječavanju gubitka pamćenja. Nemojte prokoračiti granicu od dva dnevno ako imate probelam s holesterolom, ali ako baš želite ekstra porciju proteina, tada pojedite dva cijela jaja i bjelance trećeg jajeta. Najbolji mogući početak dana je uz dva jaja – vi birate na koji način.

Borovnice

Ove ukusne ljubičaste bobice imaju mnoge zdravstvene dobrobiti! Bogate su antioksidansima koji sprječavaju čireve, mrenu, glaukom, snižavaju rizik od srčanih oboljenja i raznih vrsti raka, usporavaju proces starenja mozga, održavaju ga britkim i umanjuju posljedice senilnosti i Alzheimerove bolesti, a najnovije istraživanje je pokazalo kako mogu sniziti i povišen nivo holesterola.

Borovnicama će se vrlo rado okrenuti osobe koje žele istopiti suvišne kilograme jer su korisne u dijetama zahvaljujući vlaknima koja daju osjećaj sitosti. Za razliku od svježih bobica koje blago čiste organizam, sušene borovnice zaustavljaju proljev.

Losos

Losos je masna riba naprosto krcata omega-3 masnim kiselinama koje predstavljaju glavni adut u borbi protiv krvožilnih bolesti. Omega-3 nas štiti tako što smanjuje upale u tijelu te usporava brzinu nakupljanja taloga u krvnim žilama.

Osim što je bogat ovim masnim kiselinama, losos predstavlja jedan od boljih izvora proteina koji su bitni ako želite smršavjeti. Naime, oni brže zasićuju i produžuju osjećaj sitosti, a to znači da ćete manje biti u napasti posegnuti za grickalicama ili zavirivati u frižider.

Jednako tako, proteini su vrlo bitni kako biste podigli nivo energije i izgradili mišiće. Kako vam mišići mogu pomoći u mršavljenju? Jednostavno! Što više mišićnog tkiva imate, to ćete više masti sagorijevati ne radeći ništa. Eto pravog izazova za metabolizam.

Bademi

Iako mnogi zaziru od orašastih plodova ako žele istopiti suvišne kilograme, ne morate iz zaobilaziti u širokom luku. Ove su zdrave grickalice bogate omegom-3, što znači da pomažu u zaštiti od bolesti srca, ali i olakšavaju mršavljenje. Bademi sadrže velike količine vlakna i mononezasićenih kiselina, no s njima trebate biti pažljivi – pojedite najviše šaku dnevno, inače ćete konzumirati veći broj kalorija. Pročitajte još: 10 stvari koje trebate znati o bademima a zbog kojih ćete ih zavoljeti još više

(Namirnice.ba)

Vaš komentar: