U bazi imamo proizvoda: 762 i cijena: 753. Broj stalno raste!
  • ..........

31. Jan 2013.

Dobar magazin: Studenti, ako želite bolju koncentraciju, ovako biste se trebali hraniti tokom ispitnih rokova!

Svi vi vjerovatno imate svoje načine kako se nositi sa stresom koji donese ispitni rokovi. Šta jedete, koliko kafe pijete, kako odmarate, kada i kako spavate ili vježbate ... Koliko ono što jedemo utiče na rad mozga? Mnogo, vjerujte, i zato stručnjaci savjetuju ove namirnice za sve one kojima treba više koncentracije, bistriji um i bolje pamćenje:

Kofein će vas držati budnim

Ne postoji neki čarobni sastojak koji može poboljšati IQ, ali neki sastojci, kao što je kofein, vam može podići energiju, držati vas budnim neko vrijeme i definitivno popraviti fokus i koncetraciju. Studenti ga često traže u kafi, nekad i u čokoladi ili čajevima, ali morate biti oprezni sa količinom. Ako pretjerate sa unosom ovog sastojka postaćete nemirni i nervozni što će pokvariti koncentraciju. Pročitajte još: Osam stvari koje morate znati o kafi i kofeinu

Šećer – gorivo za mozak

Šećer je ono što mozak traži u momentima kada učite ili radite nešto što zahtjeva više koncentracije i pažnje. Ali, prije nego zagrizete nešto tipično slatko, znajte da se ovdje radi o glukozi. Naše tijelo glukozu izvlači iz onog, klasičnog, šećera i ugljikohidrata koje jedemo. Zato, čaša nekog slatkog napitka, kao što su prirodni sokovi od voća: narandže, jabuke, višnje, ananasa (koji nisu dodatno zašećereni), može poboljšati memoriju, proces razmišljanja i mentalne sposobnosti. Ako konzumirate previše možete čak i naštetiti memoriji. Pročitajte još: Udružite mrkvu i ananas za bolje pamćenje i više energije [Recept]

Ne prskačite doručak

Ako pripremate ispit, ne preskačite doručak! Ovo su tvrdnje naučnika i eksperata koji kažu da doručkovanjem poboljšavate memoriju i pažnju. Istraživanja su pokazala da studenti koji doručkuju imaju bolje performanse od onih koji ga preskaču, a namirnice koje su se pokazale kao najbolje u ovom slučaju su one iz reda nemasnih mliječnih proizvoda (jogurt posebno), cjelovitih žitarica i, naravno, raznog voća i povrće. Dakle, smiksajte ove tri vrste namirnice ujutro za bolju memoriju tokom dana. Pročitajte još: 7 dobrih razloga zašto ne preskakati najvažniji obrok u danu

Riba – hrana za mozak

Jedna od najboljih, ako ne i najbolja hrana za mozak su Omega 3 masne kiseline koje možemo naći (najviše) u ribama. Ove zdrave masti imaju nevjerovatnu moć: smanjuju rizik od demencije (smanjenje intelektualnih funkcija) i srčanog udara, jačaju mentalne sposobnosti i popravljaju memoriju, posebno kod starijih osoba. Pročitajte još: Ovo su četiri najbolja izvora zdravih Omega-3 masnih kiselina

Slobodno po čokoladu i orahe

Orasi su dobar izvor vitamina E koji može poboljšati kognitivne sposobnosti. Tamna čokolada također sadrži mnoge antioksidante koji mogu popraviti raspoloženje i samim tim želju za učenjem, a, kako smo i na početku spomenuli, sadrži i kofein. Ali, ne više od šake oraha i dva reda (što tamnije) čokolade dnevno, posebno ako je i kafa na dnevnom redu! Pročitajte još: 7 odličnih razloga za šaku oraha svaki dan

Borovnice su super!

Osim što će vam pružiti cijeli set zdravih nutrijenata koji će biti od koristi za cijelo tijelo, borovnice su dobra hrana za mozak. Plus, ako imate problema sa glavoboljom ova voćka vam može pomoći jer je na listi onih prirodnih tableta koje mogu zamijeniti aspirin! Dakle, uvrstite ih u jutarnji obrok; napomena: smrznute borovnice imaju sve što imaju i svježe, tako da vas to ne treba brinuti!

Pripremite se za veliki dan

Hraniti se pravilno, pravom i zdravom hranom, je tek jedan (ali dobar) dio temelja osobe spremne za težak dan. Da bi organizam što bolje apsorbirao sve ono zdravo što ste pojeli, morate piti dosta vode, dobro (se na)spavati, vježbati tokom dana jer će i to popraviti mentalne sposbnosti i podići raspoloženje i morate naći vremena za pauzu, odnosno opuštanje! Pročitajte još: Studenti, imate problema sa koncentracijom? Odmah u kuhinju po ovaj začin!

Dobri folovi, ideje, djela, prečice, savjeti i slično
pratite i na našoj Facebook stranici Dobar magazin!

(G.K./Namirnice.ba/Dobar Magazin)

Vaš komentar: