U bazi imamo proizvoda: 762 i cijena: 751. Broj stalno raste!
  • ..........

23. Jul 2012.

Lay’s pokrenuo kampanju na Facebooku: Milion dolara onome ko predloži najbolji ukus čipsa

Lay's, poznati svjetski prehrambeni brend, pokrenuo je kamapnju prikupljanja recepata za svoj novi čips, a pobjednika će nagraditi s milion dolara, odnosno jedan posto ukupne prodaje u idućoj godini. Za najbolji recept glasat će se putem Facebooka, a u Lay'sovoj kampanji -Izaberi okus- osim vrste čipsa, birat će se i najbolji dizjan pakiranja.

U drugim sličnim marketinškim akcijama kupci su kreirali novo pivo za Samuela Adamsa, a Arizona Iced Tea traži svoje nove okuse uz pomoć potrošača. “Društvene mreže najjači su alat kada se odluka o novim proizvodima prepušta potrošačima”, rekli su iz kompanije, dodajući kako će i Facebookova opcija “Like” biti zamijenjena opcijom “Pojeo bih ovo”.

Lay’s će odabirati tri finalista, a novi čips u prodaji se očekuje početkom iduće godine. Na čips s okusom kiselih krastavaca, napominju, glasači mogu zaboraviti jer je upravo taj okus prošle godine ponio titulu pobjenika, i to u Srbiji.

Vaš komentar: