U bazi imamo proizvoda: 762 i cijena: 751. Broj stalno raste!
  • ..........

17. Dec 2012.

Nedžad Biberović, marketing menadžer MI Ovako za Namirnice.ba: Dio profita uvijek vraćamo zajednici i to građani prepoznaju!

Kako su stigli tu gdje su danas, na mjesto najjače mesne industrije i jedne od najvećih kompanija u našoj zemlji, kakva im je poslovna filozofija, koliko pomažu i vraćaju društvu kroz sportske, kulturne, humanitarne i druge socijalne aktivnosti. U intervjuu za naš portal o tome i ostalom govori gospodin Nedžad Biberović, voditelj marketinga grupacije AKOVA, kompanije vlasnice brenda OVAKO!

Prije svega, čestitamo na priznanju naših čitalaca koji su izabrali Ovako kao najbrend iz prehrambene industrije u 2012.godini! Povod za ovaj intervju upravo je to.

Zahvaljujemo se vašim čitaocima i vama koji ste sve organizovali i omogućili građanima da bez lobističkih uticaja izaberu najbrend za 2012. godinu.

Ova godina vam je bila prilično dinamična; plasirali ste nekoliko novih proizvoda na tržište. Tu prvenstveno mislimo na nove članove Pilka linije? Jeste li zadovoljni reakcijom potrošača na Pilka paštete i salame?

Od postojanja brenda OVAKO svaka godina je dinamična i mogu slobodno reći da upravo zahvaljujući izuzetnoj dinamici, danas se nalazimo na prvoj poziciji u BiH kada je u pitanju proizvodnja mesa i mesnih prerađevina. Kada govorimo o novoj Pilka liniji, ne krijemo svoje zadovoljstvo. Ipak su Pilka proizvodi rezultat višegodišnjeg istraživanja i truda našeg istraživačkog tima. Svima je poznato da je konkurencija u ovom segmentu izuzetno jaka, a mi smo kao kompanija željeli da ponudimo našim kupcima osvježenje u vidu Pilka proizvoda. Prema reakcijama koje stižu sa terena i komentara kupaca ovaj projekat možemo smatrati uspješnim.

Možda su vam to mnogi do sada rekli, ali odabrali ste pravo vrijeme da postanete generalni sponzor košarkaške reprezentacije, koja nas je proteklo vrijeme oduševljavala odličnim partijama i rezultatima koji nas vode na Evropsko prvenstvo u Sloveniji 2013. godine. Osim što na klasične načine dosta ulažete i u sam marketing, nemalo vraćate društvu tako što pomažete sport, doprinosite razvoju društvenih aktivnosti kroz razna sponzorstva i projekte, ali aktivni ste i na humanitarnom planu.

Smatramo da kupci trabaju znati za sve naše aktivnosti kroz marketing, društvene projekte, vraćanja zajednici i slično. Naša poslovna filozofija zasniva se na tome da pružimo vrhunski kvalitet bh. tržištu po pristupačnoj cijeni, da djelujemo u skladu sa zakonima naše države, a dio profita uvijek vraćamo zajednici kroz finansiranje i sponzorisanje projekata od društvenog značaja za građane naše zemlje. Sav trud koji ulažemo u sve navedeno naši građani prepoznaju i vraćaju nam kroz lojalnost našem brendu.

Najveća ste mesna industrija u BiH, i uopšte jedna od najvećih kompanija u našoj zemlji. Mi smo do sada nekoliko puta naglasili da se imamo čime pohvaliti kada je u pitanju ova industrija. Vi, sa impresivnom paletom proizvoda, a i kvalitetom koja očito ima potvrdu kod potrošača, sigurno činite osnovu u toj industriji u našoj zemlji.

Istina je sve što ste naveli. Za nas izuzetnu čast predstavlja da budemo lideri u, kao što ste sami rekli, možda najjačoj prehrambenoj grani u BiH. Sama činjenica da iz vlastite proizvodnje snabdijevamo cijelu BiH svježim i zamrznutim pilećim mesom, da imamo zastupljene sve vrste proizvoda iz kategorija polutrajni, dugotrajni i konzervirani, govori dovoljno o našoj snazi i kapacitetima. O svemu navedenom brine se preko 830 radnika i 150 kooperanata. Za sve segmente u proizvodnji koriste se najviši standardi i oprema od svjetski renomiranih proizvođača.

1. OVAKO  je najbolji brend iz prehrambene industrije u 2012. godini! 
2.
 Sve nove Pilka paštete na jednom mjestu: Tomatina, Pikant, Classic i Extra kokošija
3. Pratite aktuelne i akcijske cijene svih novih Pilka pašteta u ovoj tabeli [Ažurirano]
4. Ovako Pilka pileće salame: Probali smo sve i svaka ima neku svoju priču
5. Probali smo jednu od novih pašteta iz mesne industrije Ovako – Pilku Tomatinu 
6. Ovako voli košarku: Aco Petrović i prva košarkaška ekipa naše zemlje izgledaju ...
7. Mesna industrija Ovako u humanitarnoj akciji: Socijalno ugroženi dobijaju 33 ...

Kako stojite na tržištima izvan BiH, posebno u susjednim zemljama ali i ostalim? Zadovoljni stanjem, podrškom države u tom smislu?

Bilo bi nam drago kada bismo mogli reći da je situacija sa našim proizvodima u regiji kao u BiH, ali, nažalost, ne možemo. Zastupljeni smo u svim zemljama u regiji, osim u Sloveniji koja je članica EU, s tim što sve zemlje u regionu već imaju razrađen sistem zaštite domaće proizvodnje, a također je i svijest građana o kupovini domaćih proizvoda daleko na većem nivou nego što je to situacija kod nas. Sami podaci o deficitu i suficitu u našoj državi su poražavajući i dovoljno govore koliko država radi na promjeni toga. Dokle god država ne bude veća od političara ovakva situacija će se zadržati kod nas.

Jedno je, kažu, napraviti dobar biznis, a drugo je održavati ga i pravilno razvijati. Kakvi su planovi kompanije Akova Impex za budućnost? Novi proizvodi, nove ili redizajnirane linije, novi koncepti itd?

Mi u našoj kompaniji često volimo reći da tek sada predstoji borba. „Lako“ je bilo dospjeti na prvo mjesto, ali prava borba tek predstoji. Sami smo sebi postavili standarde koje je izuzetno teško održati, ali to i jeste čar ovog posla. Naša misija je da konstantno doprinosimo poboljšanju naših proizvoda u svrhu zadovoljavanja krajnjeg potrošača, istraživanju novih ukusa, praćenju trendova na tržištu, navike potrošača i slično. Sama činjenica da gradimo novi moderniji proizvodni pogon na površino od 7000 m2, čime ćemo povećati našu proizvodnju na 100.000 kg dnevno dovoljno govori o našim planovima za budućnost.

(Namirnice.ba)

Vaš komentar: