U bazi imamo proizvoda: 762 i cijena: 751. Broj stalno raste!
  • ..........

07. Jun 2012.

Novih pet brendova čije facebook fan stranice ima smisla lajkati, treći dio [Lista]

Treća lista Facebook fan stranica koje ima smisla lajkati je tu. Još to ide sporo, ali sve više brendova, kako stranih koji kreiraju posebne fan stranice samo za područje naše zemlje, tako i domaćih koji (tek) shvataju važnost ovog online-modernog vida komunikacije sa rajom, postaje dio velike facebook društvene mreže. Saznali smo od onih koji se ovom temom bave na malo profesionalnijem nivou da bi broj domaćih brendova na facebooku bio i veći ali mnogi od njih baš i ne znaju kako se kreira facebook fan page. Hajde, Facebooku (eksperti) predviđaju još 10tak godina života pa imaju fore da nauče ...

Ovako Pilka

Počinjemo sa facebook fan stranicom nove linije Ovako mesnih proizvoda Pilka. Vjerovatno ste već primijetili reklame, i TV i ove što se motaju po internetu, novih Pilka proizvoda. Facebook fan page Pilka je aktivna od prije svega nekoliko dana i sa današnjim danom ima oko 430 fanova. Nadamo se da će biti ispunjenja zanimljivim i zabavnim sadržajima, korisnim informacijama iz oblasti u kojoj dominiraju (kuhinja, recepti, doručak, hrana itd.), a ne samo čistim promotivnim materijalima. Dakle, Pilka facebook fan page je prva na listi preporuka facebook stranica koje ima smisla lajkati.

VEZANI TEKSTOVI
>> Pet brendova čije Facebook fan stranice ima smisla lajkati, drugi dio
>> Novi vid komunikacije: Pet brendova čije Facebook fan stranice ime smisla lajkati 
>> Ovako na facebooku komuniciraju četiri najveća trgovinska lanca u BiH

Zlatna džezva – Prava bosanska kafa

Svi znamo za Zlatnu džezvu. Drago nam je bilo kada smo primijetili fb stranicu za ovaj brend, a još draže kada smo primijetili da tu postoji još nekoliko fb strnica koje je Vispak pokrenuo (o njima drugom prilikom). I ova fb stranica je relativno mlada, samo par mjeseci stara, a ima preko 1500 fanova. Može to, naravno, i bolje imajući u vidu šta predstavlja brend Zlatna džezva. Ima opuštene komunikacije sa fanovima, redovno postavljenje slika sa događaja vezanih za ovaj brend ili za Vispak općenito; raja komentariše, lajka, učestvuje. Naše mišljenje je da to što rade sa svojom facebook fan stranicom ima prođu i preporučujemo, bez ustručavanja, za lajkanje.

Nescafé BiH

I Nescafe je, što je očekivano i jako logično, aktivirao par facebook fan stranica namjenjenih samo za bh. publiku. Ovo je jedna od njih i jako je dobra. I ova stranica je mlada (ako smo dobro vidjeli, aktivna je od maja ove godine!) ali pravim aktivnostima, nagradnim igrama, opuštenom komunikacijom i zabavnim sadržajem vrlo brzo su došli do broja od 5000 fanova. Dobro, brend je to, nema govora. Stariji brat, oficijelna (globalna) fb stranica Nescafe ima preko 1.5 miliona fanova, (Nescafe Filipini ima preko 1.6 miliona fanova). Ako ste ljubitelj Nescafe, onda ima itekako smisla lajkati ovu fb strnicu.

Delimano BiH

Delimano radi odličan posao kada je u pitanju promocija kroz svoju fb stranicu. Naravno, agresivan marketing gotovo da ništa ne znači ako proizvodi koji se reklamiraju nemaju kvalitet. Delimano proizvodi su, kako se čini po reakcijama, jako kvalitetni. Njihova facebook fan stranica je odlična i definitivno je ima smisla lajkati čak i ako niste fan posuđa i kuhinjskih potrepština što je glavna tema ovom brendu. Imaju preko 4.800 fanova i sa njima komuniciraju jako kvalitetno. Odgovaraju na pitanja fanova, dijele zanimljiv sadržaj, pozivaju ne aktivnosti itd. Like za Delimano.

Mercator Centar Banja Luka

Facebook fan stranica Mercatorovog centra u Banjoj Luci je sve ono što kvalitetan facebook fan page treba da bude. Stranica čije samo ime odmah govori da su fokusirani na određeni prostor (Banja Luku), a koja ima gotovo 52.000 fanova već govori da rade fantastičan posao. Krenete u analizu njihovog timelinea/zida i odmah vam je jasno zašto su tako popularni. Tu preovladava onaj najbitniji i najinteresantniji sadržaj – hrpa fotografija sa offline aktivnostima koje redovno organizuju, aktivnosti iz njhovog centra, pa nagradne igre, uredna komunikacija sa rajom. Ako primijetite simaptične slike raje svih uzrasta, to je najvjerovatnije dio njihove kampanje Postani i ti Mercator maneken koja je, ako dobro vidimo, odlično prihvaćena i ujedno je super pozivinica svim potencijalnim fb fanovima. Svaka čast za Mercator centar BL.

Toliko od naše treće liste facebook fan stranica koje ima smisla lajkati. Vaši prijedlozi i sugestije koje možete ostavljati u komentarima ispod su, naravno, dobrodošli.

Namirnice.ba 

Vaš komentar: