U bazi imamo proizvoda: 762 i cijena: 751. Broj stalno raste!
  • ..........

05. Apr 2013.

Ovo su najbolji vegetarijanski izvori željeza

Jeste li znali kako prehrana bogata željezom može pomoći pri ublažavanju simptoma PMS-a? Međutim, ovo pozitivno djelovanje odnosi se, prema novom istraživanju, samo na biljne izvore željeza.

Istraživanje se fokusiralo na prehranu žena i simptome PMS-a tokom razdoblja od 10 godina. One ispitanice koje su u jelovnik uvrstile obilje biljnih izvora željeza bile su 33 posto manje sklone simptomima PMS-a u odnosu na žene koje su rijetko jele namirnice bogate željezom.

Pritom je i prisutnost cinka u organizmu bio važan faktor u ublažavanju simptoma PMS-a . ”Istraživanje je pokazalo kako je cijeli niz minerala važan za menstrualni ciklus i PMS”, izjavila je profesorica Univerziteta Massachusetts Amherst, Elizabeth Bertone-Johnson te je dodala kako je za žene vrlo važna uravnotežena prehrana.

Želite li i vi dodati više vegetarijanskih i veganskih izvora željeza vlastitoj prehrani, probajte sa sljedećim namirnicama:

- Sušeno začinsko bilje – timijan, peršun, metvica, crni biber, kumin, origano, kopar, bosiljak, lovorov list, korijandar, kurkuma, ružmarin, sve su to dobri izvori željeza, zatim; čisti kakao prah; sjemenke buće, bundeve i susama; paradajz; špinat i zeleno lisnato povrće; sušene marelice; grah, leća, tofu i grožđice.

Ordinacija.hr

Vaš komentar: