U bazi imamo proizvoda: 762 i cijena: 751. Broj stalno raste!
  • ..........

09. Aug 2012.

Pet brendova i kompanija čije Facebook fan stranice ima smisla lajkati (četvrti dio)

Nastavljamo sa preporukama simpatičnih i korisnih Facebook fan stranica. I ovog puta na listi je njih pet, stranica čije se postojanje ne koristi samo kao totalna reklama ili strogi informativni pano, nego i kao mjesto okupljališta, u ovom slučaju, potrošača i kupaca. Ovih pet, nas ako pitate, rade odličan posao u komunikaciji sa svojim fanovima i bez ustručavanja ih preporučujemo ih za lajkanje!

Džajić Commerce

Kompanija Džajić Commerce je jedna od rijetkih kompanija koja nije proizvođač, nego distribuder roba, a koja ima svoju, i to jako dobru Facebook fan stranicu. Naravno, koriste ga, i to jako pametno, u promociji mnogih brendova koje zastupaju (Rauch, Basso, Kras, Arrighi, Zentis, Lactima …). 15. aprila ove godine pridružili su se Facebook zajednici i od tada do danas zaradili su lajk od preko 5.000 fanova. Kombinacijom zabavnog sadržaja, nagradnih igara, savjeta, informativnog sadržaja u kontekstu kupovine i sličnog uspjevaju svakodnevno širiti svoju bazu fanova. Prva preporuka za Lajk!

Nestle sladoledi BiH

Lijepo je vidjeti velike igrače koji otvaraju zasebne profile samo za područje naše zemlje. Nestle Sladoledi, facebook fan page koji ima gotovo 6.000 fanova (09. august), a postoji od 16. aprila ove godine, uredno komuniciraju sa svojim fanovima, donose zanimljiv i zabavan sadržaj o sladoledima, promovišu hrpu svojih (usput rečeno) jako ukusnih sladoleda … Stranica koju itekako ima smisla lajkati, posebno u toku vrelih ljetnih dana.

Novi vid komunikacije: Pet brendova čije Facebook fan stranice ime smisla lajkati
Pet brendova čije Facebook fan stranice ima smisla lajkati, drugi dio
Novih pet brendova čije facebook fan stranice ima smisla lajkati, treći dio
Ovako na facebooku komuniciraju četiri najveća trgovinska lanca u BiH 

Tajna Bosanske kuhinje

Ova FB fan stranica nam se jako sviđa. Cijela ideja da se novi Vispakovi proizvodi, odnosno nove Tajne i facebook fan page koji će se fokusirati na sadržaj o pravoj bosanskoj kuhinji i kuhanju, je odlična. Privukli su već jako mnogo fanova (preko 3.000 za nešto više od 3 mjeseca), a nagradnim igrama i uključivanjem fanova i posjetilaca u dijeljenje recepata i sličnog sadržaja dodatno su mobilizovali fanove, što pametno koriste i kod promocije svojih, kako novih Tajna proizvoda, tako i drugih od mnogo Vispakovih proizvoda vezanih za kuhanje.

Becutan BiH 

Velike su šanse, posebno ako ste roditelj, da ste već lajkali ovu stranicu; ima preko 56.000 fanova (9. august), a osim toga vrijedan je izvor informacija i iskusnim i manje iskusnim roditeljima. Naravno, sve baby priče su uvijek simpatične i već tu je plus za FB fan stranicu ovog popularnog proizvođača. Pored nagradnih igara kojima privlače nove fanove svakodnevno i pospješuju plasman svojih proizvoda, zanimljivim, simpatičnim i informativnim sadržajima zadržavaju pažnju i uključuju svoje posjetioce u diskusije. Preporuka za lajk, ako već niste, bez problema …

Meggle Zdarava linija

Ovo je druga od dvije jako popularne FB stranice kompanije Meggle u BiH. O prvoj smo pisali ranije, a ovu drugu i sami pratimo već dugo vremena. Pored toga što ovu stranicu koriste i kao kanal promovisanja svojih niskokaloričnih i zdravijih proizvoda, savjeta i zabavnog facebook sadržaja u kontekstu zdravog života ima dovoljno, pa se u komunikaciju redovno uključuju mnogi od čak 17.6000 fanova (9. august). Meggle umije pametno mobilisati svoje fanove; kroz organizovanje nagradnih igara, simpatičnih takmičenja i sličnog i nećete se pokajati ako svoj dragocjeni lajk poklonite i ovom popularnom proizvođaču mlijeka i mliječnih proizvoda!

Vaš komentar: