U bazi imamo proizvoda: 762 i cijena: 751. Broj stalno raste!
  • ..........

06. Dec 2015.

Za bolji radni učinak: 10 namirnica koje će držati energiju i kreativnost na nivou

Hrana koju (uglavnom) konzumiramo negativno djeluje na naš organizam, samim tim na naš rad i djelovanje u svim segmentima. S obzirom da većinu vremena u životu provedemo radeći, neki lakše, a neki teže poslove, dobro je znati koju hranu treba konzumirati da bi na poslu bili u dobroj formi, da ne blokiramo kreativnost, da ne podstaknemo lijenost i da dobijemo energiju.

Gdje leži krupan problem? Hrana koju većina nas konzumira je loša za naše tijelo i um, a to je hrana sa visokim nivoom loše energije (pretjerani šećeri, aditivi, masti). Izbjegavajući ovakvu hranu potrebno je imati disciplinu, ali imati i strategiju (znamo, lakše za reći nego uraditi!). Ali, klin se klinom izbija, pa je tako i ovom slučaju – jedite što više i češće sljedeće namirnice i na osjetit ćete pozitivne promjene i vidjeti i bolje rezultate na poslu:

1. Pileća prsa

Proteini su ključni za kvalitetnu energiju tokom dana, a pileća prsa su jedan od najboljih izvora. Međutim, idite jednostavno sa ovom namirnicom – blago grilano i sa nekom salatom. Bez prženja i bez raznih sosova.

2. Jaja

Još jedan odličan izvor proteina su jaja, s tim što jaja sadrže još mnogo drugih zdravih nutrijenata. Ne moraju se jaja jesti samo za doručak, i ne treba se plašiti žumanceta – jer upravo je ono najzdraviji dio jajeta, ako se konzumira u normalnim količinama – do dva jajeta dnevno, ne više od 5 dana u sedmici.

3. Riba

Pune Omega 3 masnih kiselina, o kojima ste i previše mnogo puta slušali i čitali – zdrave su, popravljaju raspoloženje, produžuju život, podižu energiju. Koje su ribe najbogatije ovim masnim kiselinama, pogledajte ovdje.

4. Jogurt

U 170 grama jogurta leži oko 10 grama protena. To je jednako količini proteina koju sadrži 50 do 80 grama mesa. Jogurt sadrži žive organizme, tj. dobre bakterije – probiotike koji dokazano poboljšavaju probavu. Pored kalcijuma i vitamina D, jogurt je odličan izvor kalija, cinka, fosfora, joda, vitamina B2 i B12.

5. Bademi

Bogat su izvor mononezasićenih masti koje predstavljaju predvodnike borbe protiv ateroskleroze (nakupljanja plaka u arterijama). Ujedno su krcati vitaminom E i flavonoidima koji mogu sniziti holesterol. Prema istraživanjima, konzumacija četvrtine šalice badema dnevno može sniziti LDL holesterol za 4,4 posto. Nemojte pretjerati s ovim ukusnim plodovima jer su također bogati kalorijama.

6. Zob

Zob predstavlja dobar izvor proteina, ali je i krcata mineralima poput kalija, magnezija, fosfora, mangana, bakra i cinka. Osim što može biti od velike pomoći dijabetičarima, s obzirom da onemogućava skok glukoze u krvi, navika jedenja zobi može pomoći u snižavanju povišenog holesterola, u sprječavanju raka debelog crijeva, ali i predstavlja dobar lijek protiv zatvora. Zobene žitarice sadrže topiva vlakna beta-glukane koji pomažu tijelu smanjiti sposobnost apsorpcije holesterola.

6. Kelj

Bez sumnje, zelene namirnice biste trebali konzumirati tokom cijelog dana. Međutim, kelj je poseban – dobar je izvor kalcijuma, magnezijuma, vitamina K, vitamina A, vitamina C, biljnih vlakana, željeza, folne kiseline, aminokiselina, antioksidanta flavonoida i luteina. Lako ga je pripremiti na raznovrsne i ukusne načine. 70 grama kelja sadrži 206% dnevno preporučene doze vitamina A, 134% vitamina C, 684% vitamina K! Ovakvu koncentraciju vitamina i antioksidanata rijetko da ćete pronaći u bilo kojoj drugoj biljci.

8. Borovnice

Šačica borovnica donosi dozu energije i antioksidanasa. Veoma vrijedna namirnica. Borovnice popravljaju memoriju, a smanjuju krvni pritisak.

9. Bijeli luk

Najpotcjenjeniji heroj zdravlja je bijeli luk - Bijeli luk pomaže u snižavanju povišenog holesterola i usporava nakupljanje plaka u arterijama. Za zdravlje, ali i očuvanje od prehlade i gripe, jedite tri do četiri češnja dnevno. Najbolje ga je jesti sirovog jer se termičkom obradom njegova ljekovita svojstva gube.

10. Tamna čokolada

Istraživanja su pokazala da određene ‘dobre’ bakterije u našem stomaku uživaju kada konzumiramo tamnu čokoladu. Iste molekule tamnu čokoladu fragmentiraju u komponente koje su odlične za zdravlje srca. Dobra bakterija pod nazivom Bifidobacterium i laktička kiselina se zapravo gozbe nad njom. Komponente koje se kasnije fragmentiraju smanjuju upale u kardiovaskularnom sistemu i tako znatno umanjuju šanse za srčani udar i bolesti.

Namirnice.ba

Vaš komentar: